yes. i've found it.....but i don't know if they can ship to italy.....anyway
i ask you: the clymer (manual) says "put the tools next the valve lifter etc etc"
but i can't understand how must be used this tools.....it pull up the camshaft?.....turn the valve lifter? could i pull it? or push? or...?
.....
anyway do you think the bad valve clearence could cause noise also with a hot engine?
Beiträge von impedito
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ok....sorry....but don't sneer at me for my english
i used a helicoil and now i kan sleep thankin marco fango
i've changed the open-loop chain but i hear the same noise like "tin den"
...maybe are the valve calrence adjustment!!!!!!!!!!
i'vent the special tool to do it....can i remove the camshaft ? or it's to hard to do?
bye -
MARCO NON CI CAPISCO NIENTE! GRAZIE PER L'IMPEGNO MA AVEVO GIà PROVATO CON ALTAVISTA........VOLEVO DELUCIDAZIONI SULLA VITE IN BASSO DEL FILTRO PERCHè IO HO ROTTO LA FILETTATURA FEMMINA E IL RETTIFICATORE ME NE HA MESSO UNA DENTRO FILETTATA FUORI E DENTRO E HO RIMESSO LA VITE ORIGINALE...
LI MI SEMBRA SI PARLI SOLO DI VITE PIù GRANDE...BO?
E POI MI INTERESSAVA ANCHE LA PARTE DEI RUMORI E DEL TENDI CATENA........IL MIO NON HA TACCHE ...COME FACCIO A SAPERE SE FA ANCORA IL SUO DOVERE?.....HO CAMBIATO LA CATENA MA FA SEMPRE LO STESSO RUMORE UN Pò METALLICO......MI SA CHE DEVO CAMBIARE ANCHE I PATTINI ANCHE SE NON AVEVANO SEGNI VISIBILI ....COMUNQUE LA VECCHIA CATENA ERA PIù LUNGA SOLO DI 3/4 DI MAGLIA (TANTO?)
CIAO E GRAZIE ANCORA -
can someone translate this link in English or in Italian language?
http://www.xt350.de/rahmen.php?seite=artikel/gebrauchtkauf
thank you
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to change the chain (steuerketten as you say) should i remove the clucth system and the gear system?
that's toooooooo hard...
please help me -
who knows the battery model of xt 350 55v?
is 12 volts?and anyway can i have the choise or model of this battery?
thanks to all
my email is rafevela@freemail.it